Načini plaćanja i dostave
Uvek nastojimo da našim kupcima pružimo širok spektar opcija za dostavu i plaćanje, omogućavajući im da sami izaberu ono što im najviše odgovara.
Samim tim nudimo plaćanje pouzećem ili unapred na tekući račun firme, a slanje paketa GLS kurirskom službom, kao i Post Express kurirskom službom, s kojom imamo više od 7 godina izuzetnog poslovanja.
NAČINI PLAĆANJA
Trenutno Vam nudimo dva načina plaćanja:
- Plaćanje gotovinom pouzećem kuriru prilikom preuzimanja paketa;
- Plaćanje unapred uplatom na naš tekući račun firme putem e-banking/m-banking portala ili uplatnicom na žiro račun.
U narednom periodu će biti omogućeno i plaćanje platnim karticama direktno na sajtu denitech.rs
NAČINI DOSTAVE
Cena dostave zavisi od dimenzije i težine artikala koji se nalaze u porudžbini.
Za brzu i pouzdanu dostavu paketa koristimo usluge Post Express i GLS kurirskih službi, kako bismo osigurali bezbednost i pouzdanost Vaših pošiljki tokom transporta.
Detalje o tačnim cenama dostave paketa putem Post Express kurirske službe možete pronaći na zvaničnom sajtu Pošte Srbije.
Detalje o tačnim cenama dostave paketa putem GLS kurirske službe možete pronaći u narednom tekstu:
- Do 2 kg - 500
- Do 3 kg - 550
- Do 5 kg - 650
- Do 10 kg - 700
- Do 15 kg - 750
- Do 20 kg - 850
- Do 25 kg - 1000
- Do 30 kg - 1200
- Do 40 kg - 1500
Sve cene su izražene u dinarima sa uračunatim PDV-om.
Rok dostave
Nakon uspešno kreirane porudžbine, na Vašu e-mail adresu će stići specifikacija porudžbine. Ovaj e-mail je potvrda da je porudžbina obrađena i da se dalje procesuira, te ne predstavlja zaključenje ugovora o prodaji robe. Kada se potvrdi da je roba koju je potrošač naručio dostupna u skladištu, odnosno kada kurir preuzme robu radi dostavljanja potrošaču, porudžbina će biti potvrđena i potrošač će na e-mail dobiti račun, te se smatra da je ugovor o kupovini tada zaključen. Uobičajeno vreme za dostavu je 1 do 3 radna dana, ali u zavisnosti od vrste poručenih artikala rok može biti duži ili kraći.
Uslovi dostave
Kuriri pošiljke uglavnom dostavljaju u periodu od 8 do 16 časova. Neophodno je da u tom periodu na adresi bude osoba koja može preuzeti pošiljku i potpisati za istu.
Uobičajena praksa je da kurir nazove na broj telefona koji je ostavljen kao kontakt prilikom kreiranja porudžbine pre nego što pokuša uručenje paketa. Takođe dobijate i poruku na Viber sa informacijama o dostavi Vašeg paketa.
Ukoliko prva dostava ne bude uspešna, potrebno je ugovoriti novi termin dostave ili preuzeti paket na šalteru najbliže pošte (ukoliko je pošiljka poslata preko Post Express kurirske službe). Takođe postoje i Poštini paketomati na kojima možete preuzeti svoj paket ukoliko ispratite korake na Viber-u kada Vam stigne obaveštenje o pošiljci.
Ukoliko i drugi pokušaj bude neuspešan, pošiljke će biti vraćene u glavnu poštu mesta dostave i čekaće Vas tamo 5 radnih dana, nakon čega će se nama vratiti.
Prilikom preuzimanja pošiljke, potrebno je da se vizuelno pregleda, kako bi se utvrdilo da li ima spoljna oštećenja. Ukoliko su primetna oštećenja na kutiji i postoji bilo kakva sumnja da je sam artikal oštećen, preporučujemo da se prijem pošiljke odbije i da se obavesti Denitech korisnička podrška (Reklamacije i povrat).
Slični uslovi dostave važe i za GLS kurirsku službu, s tim što primalac u cenu isporuke dobija tri pokušaja dostave paketa, kao i (u dogovoru sa kurirom) dostavu u novom terminu, dostavu na drugu adresu ili lično preuzimanje paketa u najbližem GLS skladištu.
Dostava se vrši na teritoriji Republike Srbije, radnim danima (Post Express i GLS kurirska služba) i subotom (u većim mestima, Post Express kurirska služba).