Reklamacije

Prilikom preuzimanja pošiljke molimo Vas da u prisustvu kurira proverite svoj paket. Ukoliko na njemu ima vidljivih oštećenja (pocepani delovi i ugnječenje) paket ne bi trebalo da preuzmete. U ovom slučaju molimo Vas da nas pozovete telefonom na broj 060 36 333 83 ili nam pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine, oznaka proizvoda) na adresu reklamacije@denitech.rs i navedete razlog zbog koga ste odbili da preuzmete paket. U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja kutije ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, molimo Vas da nas najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke pozovete telefonom na broj 060 36 333 83 ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine, oznaka proizvoda) na adresu reklamacije@denitech.rs i opišete kakav problem imate uz izjašnjavanje o jednom od ponuđenih načina rešenja reklamacije (popravka, zamena proizvoda, povrat novca). U najkraćem mogućem roku obavestićemo Vas o daljem postupanju.

Ukoliko se na kupljenom proizvodu pojave neusaglašenosti u smislu odredbi Zakona o zaštiti potrošača, možete izjaviti reklamaciju radi ostvarivanja svojih prava na sledeće načine: telefonskim putem pozivom na broj 060 36 333 83 ili slanjem e-mail-a sa svojim podacima (ime, prezime, telefon, broj porudžbine, oznaka proizvoda), opisom problema i odabirom jednog od ponuđenih rešenja reklamacije (popravka, zamena proizvoda, povrat novca) na e-mail reklamacije@denitech.rs.

Nakon što izjavite reklamaciju na jedan od predviđenih načina dobićete pisanu potvrdu ili će Vam elektronskim putem biti potvrđen prijem zahteva, odnosno saopšten broj pod kojim je Vaša reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Prodavac je dužan da vodi evidenciju primljenih reklamacija i da je čuva najmanje dve godine od dana podnošenja reklamacija potrošača.

Ukoliko je potrebno da ovlašćeni servis pregleda proizvod kao jedini merodavan da proceni da li je roba saobrazna ugovoru ili nije, Denitech će o svom trošku preuzeti pripremljen i zapakovan proizvod. Pre predaje proizvoda na reklamaciju popunite zahtev za reklamaciju (preuzmi) i spakujte ga uz proizvod. Takođe je potrebno izvaditi sve kartice korisnika (SIM, SSD i sl.), futrole, maske, torbe i sve ostalo što nije predmet reklamacije. Ukoliko je nešto naknadno kupljeno i ugrađeno u sam uređaj, dužni ste da to predočite prilikom izjavljivanja reklamacije. Nakon prijema proizvoda Denitech će potrošaču dostaviti broj pod kojim je reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija. Ako se reklamacija ulaže za veće uređaje bele tehnike, ovlašćeni servis će o trošku Denitech-a izaći na teren radi utvrđivanja nesaobraznosti i eventualne popravke. Nakon prijema nalaza od strane ovlašćenog servisa, a u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije, elektronskm putem ćemo Vam odgovoriti na izjavljenu reklamaciju.

U slučaju da se reklamacija prihvata, ista će biti rešena u periodu od 15 dana od dana podnošenja reklamacije, odnosno u periodu od 30 dana od dana podnošenja reklamacije ukoliko je u pitanju tehnička roba u skladu sa Vašim zahtevom. Uređaje pristigle sa servisa, a za koje je reklamacija rešena popravkom ili je ista odbijena, Denitech vraća potrošaču. Potrošač je dužan da omogući dostavljanje najkasnije u roku od 30 dana od trenutka kada je dobio obaveštenje da je roba popravljena ili reklamacija odbijena i spremna za isporuku. Nakon isteka tog perioda smatraće se da se potrošač na nesumnjiv način odrekao prava svojine na uređaju, te isti prelaze u svojinu Denitech-a, u skladu sa Zakonom o osnovama svojinskopravnih odnosa ("Sl. list SFRJ", br. 6/80 i 36/90, "Sl. list SRJ", br. 29/96 i "Sl. glasnik RS", br. 115/2005 - dr. zakon).

Ako se reklamacija ne prihvata (npr. slučajevi fizičkog oštećenja ne spadaju u nesaobraznost ili neadekvatnog korišćenja), potrošač snosi troškove slanja robe na servis i troškove dijagnostike kvara prema cenovniku ovlašćenog servisa.

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Denitech-a potrošač gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

Rok za rešavanje reklamacije se prekida kada potrošač primi odgovor prodavca i počinje da teče iznova kada prodavac primi izjašnjenje potrošača na odgovor prodavca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor prodavca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora prodavca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom prodavca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.

U slučaju da reklamacija bude odbijena, prodavac je dužan da:
1. pruži odgovarajuće obaveštenje potrošaču o neprihvatanju reklamacije
2. potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i nadležnim telima za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Posle isteka zakonskog roka saobraznosti robe (2 godine), potrošač je sam odgovoran za slanje robe na servis i snosi troškove slanja, primanja robe i popravke. Spisak servisa isporučuje se zajedno sa dokumentacijom koja ide uz robu, a pojedini proizvođači daju samo podatke o centralnom ovlašćenom servisu koji kupca dalje preusmerava na njemu najbliži ovlašćeni servis.

Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon isteka od 2 godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.

Ukoliko se vrši povraćaj robe usled reklamacije zbog nesaobraznosti, potrošač je u mogućnosti da istu pošalje putem Pošte Srbije o trošku prodavca.

Za dodatne informacije, nazovite nas na 060 36 333 83 ili pošaljite e-mail na info@denitech.rs.

Odustanak od ugovora na daljinu

Prema Zakonu o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 88/2021) kupovina preko naše prodajne internet stranice www.denitech.rs se smatra prodajom putem ugovora na daljinu.

Na osnovu Zakona o zaštiti potrošača (Sl.glasnik RS 88/2021), obaveštavamo Vas o relevantnim odredbama ovog Zakona vezanim za pravo na odustanak od kupovine:

- Potrošač ima pravo da odustane od ugovora zaključenog na daljinu (tj. da odustane od kupovine), u roku od 14 dana, bez navođenja razloga i dodatnih troškova, osim troškova vraćanja robe.

- Potrošač ostvaruje pravo na odustanak od ugovora izjavom koju daje na Obrascu za odustanak (u daljem tekstu: Obrazac).

Izjava o odustanku se smatra blagovremenom ukoliko je Obrazac poslat trgovcu u roku od 14 dana. Obrazac se dobija prilikom isporuke robe – ukoliko ga niste dobili, omogućili smo da obrazac preuzmete i na našem sajtu (preuzmi).

Obrazac možete poslati na e-mail adresu reklamacije@denitech.rs ili fizički na adresu:
Daniel Mitrović PR Denitech
Vojislava Ilića 12
37000 Kruševac
060 36 333 83

O prijemu istog ćemo Vas bez odlaganja obavestiti i bićete obavešteni na koji način nam robu možete vratiti. Za sve informacije i nedoumice slobodno nas možete kontaktirati na broj 060 36 333 83.

U slučaju prodaje robe, pomenuti rok od 14 dana računa se od trenutka kada roba dospe u posed potrošača, odnosno trećeg lica koje je odredio potrošač, a koje nije prevoznik.

Protekom ovako definisanog roka od 14 dana, prestaje pravo potrošača na odustanak od ugovora.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, artikal se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo artikle koji su nekorišćeni, neoštećeni, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.). Potrošač je isključivo odgovoran za neispravnost ili oštećenje robe/artikala, odnosno umanjenje vrednosti robe koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno samo da bi se ustanovili priroda, karakteristike i funkcionalnost robe.

Smatraće se da je roba vraćena u roku, ako je potrošač poslao robu pre isteka ovako definisanog roka od 14 dana.

Troškovi vraćanja robe kurirskom službom padaju na teret kupca.

Trgovac je dužan da, nakon prijema ispravne i neoštećene robe, bez odlaganja izvrši povraćaj iznosa u visini cene, a najkasnije u roku od 14 dana. Trgovac vrši povraćaj novca na tekući račun kupca.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje cene i proizvod će mu biti vraćen na njegov trošak. Cena se kupcu vraća po prijemu proizvoda, nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.