FAQ

Najčešća pitanja i odgovori

Kojom kurirskom službom se šalju paketi?
  • Sve manje pakete šaljemo preko Pošte Srbije. Nudimo opciju slanja brzom poštom (Post Express) i slanja CC paketa (jeftinija poštarina uz duži rok dostave). Veće pakete, kao što su klima uređaji i televizori, šaljemo preko GLS kurirske službe.
  • Za detaljne informacije o plaćanju i dostavi možete pogledati stranicu "Plaćanje i dostava".
Da li šaljete pakete “danas za danas”?

Da, ukoliko izvršite porudžbinu najkasnije do 9h i ako za Vaše prebivalište postoji takva vrsta usluge koju pruža Post Express.

Da li mogu da dobijem broj pošiljke za poručeni proizvod?
  • Post Express će Vas obavestiti porukom preko Vibera o preuzetom paketu i dodeljenom broju preko kog možete pratiti status paketa na sajtu Pošte.
  • Ukoliko je Vaš paket poslat preko GLS kurirske službe, možete nas kontaktirati putem email-a info@denitech.rs i zatražiti broj za praćenje.
Da li je moguće plaćanje pouzećem?

Poručenu robu sa sajta možete platiti u gotovini prilikom isporuke uz troškove transporta.

Koji je rok za dostavu poručenog paketa?
  • Rok za dostavu je 1 do 3 radna dana.
  • U slučaju kada poručenu robu imamo na lageru u našem magacinu, a Vi izvršite porudžbinu do 14h, roba se šalje istog dana i na Vašoj adresi može biti i za manje od 24h.
Da li mogu poručeni paket da preuzmem na Paketomatu Pošte?

Da, nakon što Vam stigne obaveštenje od Pošte da je Vaš paket preuzet od pošiljaoca, potrebno je samo da ga preusmerite na željeni paketomat.

Da li je moguće plaćanje karticom preko sajta?

Trenutno nemamo mogućnost plaćanja karticom preko sajta, ali će ta usluga biti omogućena u narednom periodu.

Da li mogu da dobijem gotovinski račun za kupljeni proizvod?

Da, potrebno je samo da naznačite prilikom poručivanja da želite gotovinski račun i napišete Vaš PIB i naziv firme.

Da li dobijam garanciju za kupljeni proizvod?

Da, uz svaki artikal dobijate fiskalni račun i garanciju.

Da li imam pravo na povraćaj novca ili zamenu za kupljeni proizvod ako on ipak ne ispunjava moja očekivanja?

Da, u roku od 14 dana uz fiskalni račun i originalnu ambalažu proizvoda.

Da li pružate tehničku podršku nakon kupovine?

Da. Ukoliko Vam treba pomoć prilikom povezivanja kupljenog proizvoda, slobodno nam se obratite. Rado ćemo Vam pomoći.

Da li je moguće lično preuzimanje u Kruševcu i u koje vreme?

Robu možete preuzeti u našem lokalu Denitech u Kruševcu na adresi Vojislava Ilića 12 (prekoputa škole “Dositej Obradović”) od 8h do 15h, ili na adresi u blizini Kosturnice između 18h i 20h uz prethodni dogovor i najavu.

Da li je moguće lično preuzimanje u Beogradu?

Ne.

Da li je moguća kupovina iz Bosne i Hercegovine i Crne Gore uz plaćanje pouzećem?
  • Da, poručenu robu šaljemo i u zemlje regiona po standardnom cenovniku za PostPak usluge Pošte Srbije.
  • Mogućnost slanja paketa do 30kg i maksimalne otkupne vrednosti do 999 evra za fizička lica.