Opšti uslovi kupovine i predugovorno informisanje potrošača

Poštovani potrošači,

Molimo vas da pažljivo pročitate Opšte uslove kupovine i predugovorne informacije pre nego što obavite kupovinu. U postupku kupovine na Elektronskoj platformi denitech.rs, saglašavate se sa ovim uslovima kupovine i informacijama (u daljem tekstu: Opšti uslovi i predugovorne informacije), čime potvrđujete da ste ih pročitali, razumeli i prihvatili.

Opštim uslovima i predugovornim informacijama regulisani su uslovi kupovine preko Elektronske platforme denitech.rs (u daljem tekstu: Platforma), prava i obaveze potrošača i ostala pitanja od značaja za funkcionisanje Platforme u okviru firme Daniel Mitrović PR Denitech, Vojislava Ilića 12, 37000 Kruševac, sa registrovanim sedištem na adresi Vojislava Ilića 12, 37000 Kruševac, Srbija, e-mail: info@denitech.rs, koje je upisano u Registar privrednih subjekata dana 19.11.2021. godine rešenjem broj BP 126223/2021, matični broj: 66345319, PIB: 112773359, registrovana delatnost 4791 Trgovina na malo posredstvom pošte ili preko interneta (u daljem tekstu: “Denitech” ili “Platforma”).

Platforma je preduzetnik koji prodaje robu direktno potrošačima. Kada potrošač poručuje robu putem Platforme, zaključuje ugovor i stupa u kupoprodajni odnos sa Denitech-om. Platforma kao preduzetnik nudi različite proizvode i usluge direktno svojim kupcima, obezbeđujući visok nivo kvaliteta i usluge. Opšti uslovi i predugovorne informacije usklađeni su sa Zakonom o zaštiti potrošača Zakonom o elektronskoj trgovini, Zakonom o trgovini, Zakonom o oglašavanju Zakonom o platnim uslugama i Zakonom o zaštiti korisnika finansijskih usluga kod ugovaranja na daljinu. Kupovina obavljena preko Platforme predstavlja zaključenje ugovora na daljinu. Kada potrošač obavi kupovinu putem Platforme, Opšti uslovi i predugovorne informacije sastavni su deo tog ugovora.

Opšti uslovi kupovine i predugovorne informacije za potrošače obuhvataju sledeće informacije i obaveštenja od značaja za potrošače:

  • Uputstvo za kupovinu na Platformi denitech.rs
  • Slanje računa i ostalih dokumenata na e-mail
  • Otkazivanje porudžbine
  • Opis proizvoda i prodajna cena
  • Proces i faze kupovine na Platformi denitech.rs
  • Plaćanje na Platformi (Plaćanje i dostava)
  • Dostava i obračun troškova dostave (Plaćanje i dostava)
  • Način i rok dostave (Plaćanje i dostava)
  • Zakonska odgovornost trgovca za saobraznost
  • Ugovorna garancija
  • Reklamacije potrošača (Reklamacije i povrat)
  • Pravo na predomišljanje i odustanak od kupovine (Reklamacije i povrat)
  • Povraćaj novca potrošaču u slučaju odustanka od kupovine (Reklamacije i povrat)
  • Izuzeci od prava na odustanak od kupovine (Reklamacije i povrat)
  • Neuspelo uručenje (Plaćanje i dostava)
  • Zaštita autorskog prava i srodnih prava i drugih prava intelektualne svojine
  • Zabrana zloupotrebe Platforme
  • Rešavanje sporova
  • Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova
  • Zaštita podataka o ličnosti
  • Važenje i izmena Opštih uslova i predugovornih informacija za potrošače

Uputstvo za kupovinu na Platformi denitech.rs

Potrošač može na Platformi obaviti kupovinu kao registrovani korisnik (registracija preko e-mail adrese) ili kao gost korisnik, pri čemu ostavlja svoje podatke neophodne za realizaciju kupovine odnosno isporuku robe.

Registracija je besplatna i pruža potrošaču određene pogodnosti, kao što su: ušteda vremena (brža kupovina svaki sledeći put, čuvanje adrese za isporuku za buduće kupovine), omogućavanje kompletnog uvida u status porudžbine uz lakši pristup i pregled svih prethodnih porudžbina i računa, mogućnost kreiranja lista želja itd.

Na Platformi je moguće obaviti kupovinu u svojstvu pravnog lica i preduzetnika, u kom slučaju se na tu kupovinu primenjuju ovi Opšti uslovi kupovine i predugovorno informisanje potrošača.

U procesu obavljanja kupovine, potrošač izjavljuje da je upoznat i saglasan sa Opštim uslovima i predugovornim informacijama i Politikom privatnosti. Nakon završetka procesa naručivanja robe, potrošač na e-mail dobija specifikaciju porudžbine. Ovaj e-mail je potvrda da je porudžbina obrađena i da se dalje procesuira, te ne predstavlja zaključenje ugovora o prodaji robe. Kada se potvrdi da je roba koju je potrošač naručio dostupna u skladištu, odnosno kada kurir preuzme robu radi dostavljanja potrošaču, porudžbina će biti potvrđena i potrošač će na e-mail dobiti račun, te se smatra da je ugovor o kupovini tada zaključen. Izuzetno, u skladu sa procesima uspostavljenim na Platformi, račun može biti dostavljen potrošaču prilikom isporuke odnosno u pošiljci zajedno sa proizvodom/ima.

Može se desiti da određeni proizvod nije na stanju, o čemu će potrošač blagovremeno biti obavešten. Platforma neće biti odgovorna prema potrošaču ukoliko se desi da određeni proizvod nije u datom trenutku dostupan u skladištu.

Slanje računa i ostalih dokumenata na e-mail

Ostavljanjem e-mail adrese potrošač daje saglasnost da mu se na e-mail adresu odnosno elektronskim putem dostavi specifikacija porudžbine, fiskalni račun/i za kupljene proizvode, kao i druga dokumenta koja se odnose na ugovor o prodaji (Opšti uslovi i predugovorne informacije, obrazac zahteva za odustanak od ugovora itd).

Izuzetno, u skladu sa procesima uspostavljenim na Platformi, fiskalni račun trgovca se može potrošaču dostaviti u štampanoj formi u pošiljci zajedno sa proizvodom/ima, te je potrošač upoznat i saglasan da u određenim situacijama umesto elektronskim putem, fiskalni račun može dobiti u štampanoj formi. Potrošač je takođe saglasan da mu se na email adresu odnosno elektronskim putem dostavi račun za uslugu dostave (poštarina).

Otkazivanje porudžbine

Potrošač ima pravo da otkaže porudžbinu do momenta dok porudžbina ne bude spremna za slanje. Otkazivanje porudžbine može se učiniti putem kontakt forme na stranici Kontakt ili putem telefona, pozivom na broj +381 60 36 333 83.

U slučaju da Denitech ne raspolaže naručenim proizvodom, porudžbina potrošača će takođe biti otkazana i potrošač će biti blagovremeno obavešten.

U slučaju otkazivanja porudžbine, potrošač dobija obaveštenje da je njegova porudžbina otkazana. Ukoliko je potrošač prilikom kreiranja porudžbine izabrao plaćanje unapred putem uplatnice na tekući račun firme Denitech, i uplata je uspešno evidentirana, povraćaj novčanih sredstava će biti izvršen uz dogovor sa zaposlenima firme Denitech.

Opis proizvoda i prodajna cena

Opis proizvoda, odnosno njegova osnovna obeležja i prodajna cena istaknuti su pored slike svakog proizvoda. Obaveza Denitech-a je da proizvode opiše što je detaljnije moguće, kako bi se potrošaču pružio optimalan nivo informacija o proizvodu.

Platforma ne garantuje da su istaknuti podaci i slike proizvoda 100% tačni i pouzdani i bez grešaka. Ukoliko isporučen proizvod ne odgovara opisu na Platformi, potrošač može da izjavi reklamaciju (Reklamacije i povrat).

U skladu sa Zakonom o trgovini, obaveza je Denitech-a da na jasan, lako uočljiv i čitljiv način istakne prodajnu cenu neposredno pored prikaza ili opisa proizvoda, kao i da se pridržava istaknutih cena i uslova prodaje. Sve cene proizvoda istaknute na Platformi su konačne i u njih je uključen PDV. Cene se ističu i naplaćuju u dinarima. Troškovi isporuke nisu uračunati u cenu, već se dodatno naplaćuju i zavise od težine pošiljke (Plaćanje i dostava).

Proces i faze kupovine na Platformi denitech.rs

1. Poručivanje robe putem Platforme

Ukoliko je potrošač prilikom poručivanja izabrao način plaćanja “plaćanje pouzećem” kurirskoj službi, plaćanje će se izvršiti na licu mesta gotovinom, pri preuzimanju robe;

Ukoliko je potrošač prilikom poručivanja izabrao način plaćanja “plaćanje unapred” putem uplatnice na tekući račun firme Denitech, i uplata je uspešno evidentirana, potrošač neće imati dodatne troškove prilikom dostave paketa.

U slučaju da Denitech nije u mogućnosti da obezbedi isporuku poručene robe, a potrošač je prilikom poručivanja izabrao način plaćanja “plaćanje unapred” putem uplatnice na tekući račun firme Denitech, i uplata je uspešno evidentirana, povraćaj novčanih sredstava će biti izvršen uz dogovor sa zaposlenima firme Denitech.

2. Izdavanje računa za sve stavke porudžbine

Potrošač može dobiti fiskalni račun elektronski na e-mail adresu ostavljenu prilikom kreiranja porudžbine ili fizički uz kupljeni proizvod. Na računu će biti prikazane sve stavke porudžbine.

3. Raspored sredstava naplaćenih od potrošača

Denitech - maloprodajna vrednost robe sa uračunatim PDV-om;

Kurirska služba – naknada za uslugu dostave (Plaćanje i dostava).

Plaćanje na Platformi

Proizvode koje naruči na Platformi potrošač može da plati:

1. Gotovinom pouzećem

Isporuka robe kupcima se vrši od strane kurirskih službi sa kojima Platforma ima potpisan ugovor o poslovnoj saradnji. Ugovorom o poslovnoj saradnji su definisana prava i obaveze svake od strana, a koje se ogledaju u vremenu i načinu isporuke, obavezama kururskih službi o izveštavanju o preuzetim paketima/robi, kao i o načinu prenosa/uplate novčanih sredstava preuzetih od potrošača po osnovu isporučenih paketa/robe.

Po prijemu robe isporučene od strane kurirske službe, potrošač plaća gotovinom iznos isporučene robe koji je naveden na računu, koji se potrošaču dostavlja elektronskim putem ili zajedno sa robom (štampana forma), kao i troškove dostave za isporučenu robu (Plaćanje i dostava).

2. Uplatom unapred putem uplatnice

U procesu izvršenja platne transakcije, u odabranoj opciji plaćanja uplatnicom, nakon kreiranja porudžbine, potrošač u poslednjem koraku poručivanja dobija instrukcije za uplatu na račun firme Denitech, koja izvršava platne transakcije na način opisan u ovim Opštim uslovima.

Instrukcija za uplatu sadrži sve neophodne elemente za plaćanje kreirane porudžbine, uključujući krajnji rok za izvršenje uplate. Ukoliko u ostavljenom roku potrošač ne izvrši uplatu u skladu sa instrukcijom, kreirana porudžbina se automatski otkazuje. Ukoliko potrošač izvrši uplatu suprotno instrukciji (pogrešan broj tekućeg računa) zbog čega uplatu nije moguće evidentirati, sredstva će biti automatski vraćena uplatiocu uz dogovor sa zaposlenima firme Denitech.

Nakon evidentirane uplate na računu firme Denitech, kreirana porudžbina se dalje obrađuje.

U slučaju povraćaja sredstava (po osnovu reklamacije, odustanka od kupovine, neuspelog uručenja itd.) uplaćena sredstva se vraćaju na tekući račun uplatioca uz dogovor sa zaposlenima firme Denitech.

Za dodatne informacije o načinu plaćanja i dostavi pogledajte stranicu Plaćanje i dostava.

Pojmovi u ovom dokumentu imaju sledeće značenje:

Internet platforma (engl. market place) je virtuelna prodavnica koja predstavlja softversko rešenje Denitech-a kao organizatora Internet platforme kojim se potrošačima omogućava kupovina robe ili usluga na Platformi denitech.rs.

Potrošač je fizičko ili pravno lice koje daje nalog za izvršenje platne transakcije u cilju kupovine robe/usluge na Platformi denitech.rs.

Kurirska služba je pravno lice koje pruža potrošačima uslugu dostave proizvoda kupljenih na Platformi.

Račun je tekući račun Denitech firme otvoren kod Banca Intesa A.D. Beograd.

Dostava i obračun troškova dostave

Proizvodi kupljeni na Platformi isporučuju se isključivo na teritoriji Republike Srbije.

Pre poručivanja proizvoda potrošaču su na raspolaganju informacije o troškovima dostave, imajući u vidu da je cenovnik dostave sastavni deo ovih Opštih uslova i predugovornih informacija. Prilikom kupovine preko Platforme, potrošač daje saglasnost na iznos troškova dostave. Troškovi dostave prikazuju se na specifikaciji porudžbine, kao i na računu koji se dostavlja potrošaču na e-mail ili fizički uz kupljeni proizvod.

Politika obračuna troškova zasniva se na težini pošiljke (kg).

Za dodatne informacije o načinu dostave i troškovima dostave pogledajte stranicu Plaćanje i dostava.

Način i rok dostave

Prilikom poručivanja proizvoda, potrošač bira jedan od sledećih načina dostave:

• Dostava na kućnu adresu potrošača;

• Lično preuzimanje paketa uz dogovor sa zaposlenima firme Denitech.

1. Dostava na kućnu adresu potrošača - Potrošač bira adresu na koju želi da mu proizvod bude dostavljen (kućna adresa, adresa kancelarije itd.). Dostava obuhvata isporuku na pragu potrošača, bez obzira na kom spratu se stan nalazi, a za određene gabaritne proizvode podrazumeva i unošenje preko praga. U dostavu nije uključeno sklapanje, montiranje, i postavljanje uređaja, iznošenje starog uređaja, odnošenje ambalaže, priključivanje na električnu mrežu, vodovodne i gasne instalacije, skidanje blokade kod veš mašina itd.

Rok za dostavu proizvoda na adresu potrošača računa se od trenutka potvrde porudžbine, a status pošiljke može se pratiti preko zvaničnih stranica kurirskih službi sa kojima Denitech ima potpisan ugovor o poslovnoj saradnji. Dostava se vrši svakog radnog dana u periodu 8-16h.

2. Lično preuzimanje paketa - Potrošač bira da uz prethodni dogovor sa zaposlenima firme Denitech lično preuzme paket/proizvod. Lično preuzimanje paketa/proizvoda se obavlja na adresi sedišta firme Vojislava Ilića 12, 37000 Kruševac.

Zakonska odgovornost trgovca za saobraznost

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, trgovac koji je prodao robu potrošaču odgovara za saobraznost robe u periodu od dve godine od dana isporuke robe.

Trgovac odgovara za nesaobraznost isporučene robe ugovoru:

1. ako je postojala u času prelaska na potrošača, bez obzira na to da li je za tu nesaobraznost trgovac znao;

2. se pojavila posle prelaska rizika na potrošača, ako potiče od uzroka koji je postojao pre prelaska rizika na potrošača;

3. ako je potrošač mogao lako uočiti, ukoliko je trgovac izjavio da je roba saobrazna ugovoru.

Trgovac ne odgovara za nesaobraznost ako je u trenutku zaključenja ugovora potrošaču bilo poznato ili mu nije moglo ostati nepoznato da roba nije saobrazna ugovoru.

Roba je saobrazna ugovoru:

1. ako odgovara opisu koji je dao trgovac i ako ima svojstva robe koju je trgovac pokazao potrošaču kao uzorak ili model;

2. ako ima svojstva potrebna za naročitu upotrebu za koju je potrošač nabavlja, a koja je bila poznata trgovcu ili mu je morala biti poznata u vreme zaključenja ugovora;

3. ako ima svojstva potrebna za redovnu upotrebu robe iste vrste;

4. ako po kvalitetu i funkcionisanju odgovara onome što je uobičajeno kod robe iste vrste i što potrošač može osnovano da očekuje s obzirom na prirodu robe i javna obećanja o posebnim svojstvima robe data od strane trgovca, proizvođača ili njihovih predstavnika, naročito ako je obećanje učinjeno na ambalaži robe.

Ugovorna garancija

Garancija je svaka izjava kojom njen davalac (proizvođač, uvoznik, trgovac) daje obećanje u vezi sa robom i pravno je obavezujuća pod uslovima datim u izjavi, kao i oglašavanju u vezi sa tom robom. Garancijom se potrošaču obezbeđuju veća prava od zakonom utvrđenih. Garancija ne isključuje niti utiče na prava potrošača u vezi sa saobraznošću robe ugovoru.

Garantni list je isprava u pisanom ili elektronskom obliku, odnosno na drugom trajnom nosaču zapisa, koja sadrži sve podatke utvrđene u članu 53. Zakona o zaštiti potrošača. Trgovac je dužan potrošaču preda garantni list ukoliko se roba prodaje sa garancijom. Prihvatanjem ovih Opštih uslova i predugovornih informacija, potrošač je saglasan da mu se, za proizvode za koje dobija garanciju, garatni list dostavi u elektronskom obliku na e-mail ili fizički uz kupljeni proizvod.

Reklamacije potrošača

Za dodatne informacije o reklamaciji pogledajte stranicu Reklamacije i povrat.

Pravo na predomišljanje i odustanak od kupovine

Za dodatne informacije o odustanku od ugovora pogledajte stranicu Reklamacije i povrat.

Povraćaj novca potrošaču u slučaju odustanka od kupovine

Za dodatne informacije o povraćaju novca u slučaju odustanka od ugovora pogledajte stranicu Reklamacije i povrat.

Izuzeci od prava na odustanak od kupovine

Za dodatne informacije izuzecima od prava na odustanka od ugovora pogledajte stranicu Reklamacije i povrat.

Neuspelo uručenje

Za dodatne informacije o neuspelom uručenju paketa pogledajte stranicu Plaćanje i dostava.

Zaštita autorskog i srodnih prava i drugih prava intelektualne svojine

Denitech ima isključiva autorska prava na Platformi denitech.rs, kao i na pojedinim elementima koji je čine, kao što su tekst, vizuelni i audio elementi, vizuelni identitet, podaci i baze podataka, programski kod i drugi elementi. Iskorišćavanje pomenutih predmeta autorskog prava, bez izričite prethodne pisane saglasnosti Denitech-a, smatraće se povredom autorskog prava, te će Denitech u tom slučaju biti ovlašćen da iskoristi sva dostupna pravna sredstva u cilju zaštite prava.

Nije dozvoljeno menjati sadržaj Platforme ni na koji način, niti ga reprodukovati ili javno prikazivati, izvoditi, distribuirati ili na drugi način koristiti u javne ili komercijalne svrhe. Ukoliko korisnik želi da koristi sadržaje objavljene na ovoj Platformi u druge svrhe od ovde navedenih, potrebno je da kontaktira Platformu radi dobijanja dozvole.

Ukoliko na Platformi ostavi svoj komentar, recenziju, ocenu robe i/ili usluge, fotografiju itd, prihvatanjem ovih Opštih uslova i predugovornih informacija, potrošač se saglašava sa korišćenjem takvog komentara, recenzije, ocene ili fotografije od strane Denitech-a u marketinške svrhe.

Zabrana zloupotrebe Platforme

Korisnik koji pristupa Platformi, dužan je da se uzdržava od svakog ponašanja koje može predstavljati zloupotrebu. Postupak korisnika smatraće se zloupotrebom ili nedozvoljenom radnjom ako je u suprotnosti sa pozitivnim propisima, savešću i dobrim poslovnim običajima.

Korisnicima Platforme nije dozvoljeno:
1. da ometaju i/ili onemogućavaju bilo koje funkcije povezane sa sigurnošću na Platformi ili funkcije koje sprečavaju ili ograničavaju upotrebu ili kopiranje dostupnog sadržaja;

2. da objavljuju i/ili prenose na Platformu svaki materijal koji je preteći, klevetnički, nepristojan, uvredljiv, pornografski ili zlostavljački. Ovo se odnosi i na materijal kojim se može inicirati rasna mržnja, uzrokovati uznemiravanje ili bilo koje neprijatnosti usled kršenja privatnosti, poverenja određenim diskriminacionim, pretećim ili izazivačkim komentarima;

3. da daju netačne informacije koje se tiču podataka o ličnosti;

4. da koriste tuđe lične podatke bez saglasnosti tog lica ili lažno predstavljaju da istupaju u ime trećeg lica, firme ili organizacije;

5. da se bave bilo kojim nezakonitim ili protivpravnim ponašanjem koristeći Platformu;

6. da modifikuju, ometaju, presreću ili hakuju Platformu u cilju njenog onesposobljavanja;

7. da koriste specijalizovane programe radi preuzimanja sadržaja sa Platforme.

8. da zloupotrebljavaju pravila i uslove kupovine na Platformi i promotivne akcije na Platformi u cilju sticanja neosnovane koristi za korisnika.

U situacijama u kojima se utvrdi da je porudžbina korisnika kreirana sa ciljem zloupotrebe Platforme, Denitech zadržava pravo da takvu porudžbinu otkaže.

Ukoliko se prekrši bilo koji od navedenih uslova korisniku može biti onemogućeno da koristi Platformu, na stalnom ili privremenom nivou. Takođe, moguće je preduzeti i druge mere, uključujući, ali ne ograničavajući se na podnošenje prijava nadležnim organima.

Rešavanje sporova

Ugovorne strane saglasne su da se odredbe Opštih uslova i predugovornih informacija tumače na način koji doprinosi izvršenju ugovornih obaveza na obostranu korist. Ugovorne strane su saglasne da sve eventualne nesporazume koji nastanu tokom trajanja ugovornog odnosa pokušaju da reše mirnim putem. Ukoliko u tome ne uspeju, nadležan će biti sud u Beogradu uz primenu prava Republike Srbije.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor može se rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno je objavljuje. Dostupna je na adresi https://vansudsko.mtt.gov.rs/adrbodies

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se, pored ostalog:

1. u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudsko rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;

2. za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;

3. na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;

4. na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;

5. u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.

Zaštita podataka o ličnosti

Podatak o ličnosti je svaki podatak koji se odnosi na fizičko lice čiji je identitet određen ili odrediv, neposredno ili posredno, posebno na osnovu oznake identiteta, kao što je ime i identifikacioni broj, podataka o lokaciji, identifikatora u elektronskim komunikacionim mrežama ili jednog, odnosno više obeležja njegovog fizičkog, fiziološkog, genetskog, mentalnog, ekonomskog, kulturnog i društvenog identiteta.

Obrada podataka o ličnosti je svaka radnja ili skup radnji koje se vrše automatizovano ili neautomatizovano sa podacima o ličnosti ili njihovim skupovima, kao što su prikupljanje, beleženje, razvrstavanje, grupisanje, odnosno strukturisanje, pohranjivanje, upodobljavanje ili menjanje, otkrivanje, uvid, upotreba, otkrivanje prenosom, odnosno dostavljanjem, umnožavanje, širenje ili na drugi način činjenje dostupnim, upoređivanje, ograničavanje, brisanje ili uništavanje (u daljem tekstu: obrada).

O prikupljanju, obradi i zaštiti Vaših ličnih podataka, molim vas da posetite našu Politiku privatnosti koja je dostupna na Platformi.

Važenje i izmene Opštih uslova i predugovornih informacija

Ovi Opšti uslovi su doneti i stupaju na snagu 30.07.2024. godine.

Denitech zadržava pravo da vrši izmene i dopune ovih Opštih uslova i predugovornih informacija u skladu sa izmenjenim uslovima poslovanja i u slučaju izmena zakonodavnog okvira.

Ukoliko bilo koji uslov ili odredba Opštih Uslova i predugovornih informacija postane nepunovažna, punovažnost ostalih uslova i odredbi neće biti dovedena u pitanje.

Denitech je u obavezi da potrošača na pogodan način koji je neposredno i stalno dostupan informiše o izmenama Opštih uslova i predugovornih informacija. S tim u vezi, potrošači s vremena na vreme mogu da posete ovu internet stranicu i provere da li su se Opšti uslovi i predugovorne informacije možda promenili od njihove poslednje posete.

Vaš Denitech